Menu

BG/EN

Content

korporativni

ПРЕСКОНФЕРЕНЦИЯ / СЕМИНАР / ПРЕЗЕНТАЦИЯ / ОБУЧЕНИЕ

Зала Grand Hotel Bansko предлага отлични условия за организация на корпоративно събитие с капацитет от 50 до 600 души. Интересното архитектурно разпределение на залата прави пространството изключително "гъвкаво".

Можете да се посъветвате с нашите консултанти, които ще ви помогнат за всеки детайл, свързан с организацията и реализацията на вашата презентация, пресконференция, семинар или обучение.

Професионалната техника и наличието на опитен обслужващ персонал са предпоставка за провеждането на безупречно събитие.

* Подходяща за сериозни официални пресконференции

* Подходяща за Media Breakfast в по-неангажираща обстановка

* Подходяща за дискусии, дебати и др.

* Подходяща за церемонии с награждавания, официално прерязване на ленти, демонстрации и други

* Подходяща за големи семинари

Декорация:

Предлагаме ви възможност за декориране и брандиране на залата спрямо вашите желания или корпоративни стандарти. Можем да ви осигурим също така различни по големина и вид банер стойки, табелки за хедтейбъл, бадж холдери, балони и цветни декорации, различен вид покривала за маси и столове.

korpМебели:

  • Сцена и декори по индивидуален проект за конферентни прояви
  • Подиуми
  • Катедри
  • Конферентни маси и столове
  • Регистрационни дескове
  • Изложбени щандове
  • Кабини за превод

Допълнителни екстри:

  • Безплатен безжичен интернет
  • Лаптопи под наем
  • Флипчарт

Техническо обезпечаване:

Опции за озвучаване:

  • Комплект L – Стандартно озвучаване с мишпулт, усилвател, 2 кабелни или 2 безжичен микрофони и 2 тонколони Yamaha 500W
  • Комплект XL – Озвучаване с мишпулт, усилвател 1000W, 4 кабелни или 4 безжични микрофони и 4 тонколони Yamaha 500W + 1 Събуфър Dinacord
  • Комплект XXL – Озвучаване с мишпулт, 16 канала, 3 бр. усилвател 1000 W, 6 безжични микрофона и 6 тонколони Yamaha +2 Събуфъра Dinacord

Компоненти:

  • Стандартни тонколони 200 W
  • Тонколони 500W
  • Усилвател с мишпулт

Микрофони:

  • Безжичен микрофон за вратовръзка
  • Безжичен микрофон - ръчен
  • Микрофон жичен - лекторски
  • Микрофон жичен с висока стойка
  • Дискусионен микрофон

Проекция и мултимедия:

  • Екрани
  • LCD и плазмени дисплеи
  • Проектори
  • Мини камери
  • Професионална операторска камера

* Възможност за професионално озвучаване за семинари и музика на живо:

  • Cobra sub - 4 бас говорителя 600 W, 18”
  • Cobra top - 4 средно високи говорителя 600 W, 15”
  • Csr - 12 - шкаф с усилватели и управление

* Залата разполага с безплатен безжичен интернет.


Кетъринг:

При запитване ще ви бъдат изпратени индивидуални оферти за наем, оборудване и кетъринг, изготвени специално за Вашето събитие. Не се колебайте да се обърнете към нас за допълнителни предложения - ние с огромно удоволствие ще ви съдействаме за перкефтната организация на Вашето медийно събитие.

Подредба на зала:
Семинар / обучение: 50 – 600 души
Конференция / презентация: 25 – 200 души
U-shape: 50 – 100 души

ГРАНД ХОТЕЛ БАНСКО е единственият в гр. Банско хотел, който може да посрещне едновременно нуждата Ви от настаняване на над 500 госта и използването на най - голямата конферентна зала.

При настаняване на участниците в мероприятието в хотела, залата и оборудванeто към нея са комплимент от нас.

За Вас ще изберем най- ароматното кафе, най- изискания чай, а нашите сладки и соленки ще бъдат приготвени специално за Вас в същия ден.

Кафе – паузи:

КЛАСИК: кафе, чай и минерална вода
СОФТ: кафе, чай, минерална вода и сладки
РЕФРЕШ: кафе, чай,минерална вода, безалкохолни напитки и сокове, сладки и соленки

Ranking English Bookmakers Artbetting.net
Ламперия от ЕМСИЕН-3
Дюшеме от emsien3.com